نمایشگرهای سوراخ پانچ آیفون 14 پرو و پرو مکس توسط ال جی و سامسونگ عرضه می شوند
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته سایت کره ای The Elec، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سال آینده دارای پنل های صفحه نمایش LTPO OLED سوراخ دار خواهند بود که توسط سامسونگ و ال جی عرضه می شود.

ویژگی Mock iPhone 14 Pruple 2
شایعات مبنی بر عدم وجود بریدگی مدل‌های آیفون 2022 از مارس سال جاری آغاز شد، زمانی که مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل گفت که در عوض از طراحی سوراخ‌دار استفاده می‌کنند، طرحی که دستگاه‌های اندرویدی چند سالی است از آن استفاده می‌کنند. سوراخ پانچ یک بریدگی در مرکز قرار گرفته برای دوربین جلو است که به جای بریدگی، فضای نمایش بزرگ‌تری را می‌دهد.

Kuo معتقد است که حداقل، مدل‌های رده بالای آیفون دارای طراحی سوراخ‌دار خواهند بود، اگرچه اگر بازده خوب باشد، همه مدل‌های آیفون که در سال 2022 عرضه می‌شوند می‌توانند از همان طراحی بدون ناچ برخوردار باشند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مدل‌های غیرپرو ‌آیفون 14، که اندازه‌های 6.1 و 6.7 اینچی دارند، همچنان بریدگی خواهند داشت و اپل طراحی سوراخ‌دار را به آیفون‌های گران‌تر محدود کرده است. بر اساس گزارش‌ها، «آیفون 14 مینی» وجود نخواهد داشت، و بر اساس گزارش‌ها، نسخه کوچک‌تر امسال آخرین دستگاه است.

طبق آخرین گزارش The Elec، سامسونگ، تامین‌کننده اصلی پنل‌های OLED اپل، تمامی پنل‌های سوراخ‌دار آیفون 14 پرو 6.1 اینچی را عرضه می‌کند، در حالی که سفارشات آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را با نمایشگر ال‌جی به اشتراک می‌گذارد. برای اولین بار.

سامسونگ پنل‌های ناچ LTPO TFT OLED مورد استفاده در هر دو مدل پرو را حذف اپل آیدی کارتی و شخصی در سری آیفون 13 امسال عرضه کرد، اما LG Display هیچ سفارش پنلی برای آیفون 13 دریافت نکرد، اگرچه در توسعه پنل‌ها با اپل شرکت کرد.

بنابراین، برنده شدن برخی سفارشات برای آیفون 14 پرو مکس، تقویت بزرگی برای ال‌جی است زیرا به دنبال ورود به زنجیره تامین آیفون‌های اپل است. در همین حال، به اپل این امکان را می دهد که وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد و همچنین در مذاکرات قیمت اهرمی به دست آورد.


بدون بریدگی، اپل راه‌حل متفاوتی را برای Face ID پیاده‌سازی خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را زیر نمایشگر قرار داد. برای هر آنچه در مورد آیفون 14 می دانیم، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.





:: برچسب‌ها: ریکاوری اپل آیدی , اپل آیدی کارتی , اپل آیدی , ساخت اپل آیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: